Up to Date in Greece

My thoughts on current affairs in and around Greece

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2008

Συμβουλές προς Νέους Έλληνες Πολιτικούς

Πολλοί είναι εκείνοι που ισχυρίζονται πως το internet έπαιξε καταλυτικό ρόλο για να γίνει ο Ομπάμα ο επόμενος Πρόεδρος των ΗΠΑ (το ίδιο και εγώ). Ο Ομπάμα κατάφερε με χρήση των νέων τεχνολογιών να περάσει το μήνυμά του σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των ψηφοφόρων, αλλά και να κινητοποιήσει τους οπαδούς του.
Πηγή

Με αφορμή, λοιπόν, την προεκλογική εκστρατεία του Ομπάμα, και τον τρόπο που εκμεταλλεύτηκε το διαδίκτυο, έχω κάποιες ιδέες για το πως μπορεί να οργανώσει τη δική του προεκλογική εκστρατεία ένας νέος (μικρής ηλικίας) πολιτικός που θα ήθελε να βγει βουλευτής.

Τέρμα πια τα διαφημιστικά φυλλάδια, ο νέος πολιτικός πρέπει να έχει τη δική του ιστοσελίδα . Αν να προσπαθεί να συμπιέσει σε μια σελίδα τις πολιτικές του και το τι θα μας (;) κάνει όταν βγει βουλευτής, ας φτιάξει μια ιστοσελίδα. Εκεί θα μπορεί να αναπτύξει σε βάθος ό,τι πιστεύει για κάθε θέμα που απασχολεί τους ψηφοφόρους του. Ας αναπτύξει ένα "φάκελο" θεμάτων και ας μας γράψει τη δική του άποψη, και τους στόχους και σκοπούς του όταν τον ψηφίσουμε και βγει βουλευτής Και, παρακαλώ, μην δούμε τη γνωστή ξύλινη και αόριστη γλώσσα των πολιτικών. Ας γράψει απλά, κατανοητά, περιεκτικά και σύντομα. Με μια γρήγορη ανάγνωση να μπορούμε να δούμε τι σκοπεύει να κάνει, και αν έχουμε όρεξη να μπούμε και σε βάθος.

Τι πιστεύει ο νέος υποψήφιος πολιτικός για τις εξελίξεις της χρηματο-οικονομικής κρίσης; Τι πιστεύει για την εκλογή Ομπάμα; Ποια η δική του θέση επί των νέων προτάσεων Νίμιτς; Υπάρχουν τόσα θέματα επικαιρότητας, που πιστεύω πως είναι απαραίτητα απαραίτητο (!) να έχει το δικό του blog, όπου θα λαμβάνει θέση επί των τρέχοντων θεμάτων. Τι καλύτερη διαφήμιση από αυτόν, η τακτική ενημέρωση του blog, που θα κάνει τους ψηφοφόρους να επισκέπτονται το blog του καθημερινά, και τα ΜΜΜΕ να τον σχολιάζουν. Με ειλικρίνεια και σαν να απευθύνει το λόγο του σε ένα μόνο ενδεχόμενο ψηφοφόρο του.

Γιατί να πληρώνει για διαφημίσεις; Ας φτιάξει σποτάκια, και αντί να τα βγάλει στην τηλεόραση ή όπου αλλού, ας τα βγάλει στο διαδίκτυο. Ας πάει στο youtube, και ας ανεβάσει τα video των ομιλιών του. Γιατί να την ακούσουν την ομιλία του μόνο όσοι ήταν εκεί; Δεν θα ήθελε να έχει δυνητικά απεριόριστο κοινό; Οι Αμερικανοί ψηφοφόροι ξόδεψαν 14,5 εκατομμύρια ώρες (!!!) παρακολουθώντας τα σποτάκια και τις ομιλίες του Ομπάμα στο διαδίκτυο.

Ας φτιάξει το προφίλ του στο facebook, και ας δημιουργήσει group για όσους τον υποστηρίζουν. Μέσω αυτού μπορεί να επικοινωνήσει πιο άμεσα τις ιδέες του, αλλά και είναι εύκολο για τους οπαδούς του να οργανωθούν καλύτερα, να συντονίσουν συλλογικά την εκστρατεία του νέου πολιτικού, και να δημιουργήσουν ένα κύμα υπέρ του.

Και, κυρίως, όλα αυτά μπορεί να γίνουν εύκολα και οικονομικά!

Όλα αυτά, βέβαια, στοχεύουν στη νεολαία. Μην υποτιμάμε τη δύναμη της νεολαίας στις εκλογές! Ποιον θα προτιμούσε να ψηφίσει ένας 18χρονος; Σε ποιον θα έδινε σταυρό; Στον Καραμανλή και τον Παπανδρέου, ή μήπως σε αυτόν τον υποψήφιο βουλευτή που σκέφτεται και συμπεριφέρεται όπως και ο ίδιος; Σαφώς, στο μοντέρνο εκείνο υποψήφιο βουλευτή που έχει blog και ανεβάζει video στο youtbe, και ο οποίος προφανώς βρίσκεται κοντά στο 18χρονο από άποψη κουλτούρας, προβληματισμού και τρόπου ζωής.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα