Up to Date in Greece

My thoughts on current affairs in and around Greece

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

Ολυμπιακή Αεροπορία

Είχα πρόβλημα με τον τίτλο αυτής της ανάρτησης. Η εταιρεία έχει αλλάξει πολλές φορές όνομα, την έχουν τεμαχίσει, την έχουν ξαναβαφτίσει, την έχουν πάει από εδώ, την έχουν πάει από εκεί...

Μου έκανε εντύπωση το πλήθος των ενδιαφερομένων:
"Συνολικά 38 είναι οι υποψήφιοι μνηστήρες για την Ολυμπιακή, αλλά μόνο τα ονόματα των 12 σχημάτων δόθηκαν στη δημοσιότητα, καθώς οι υπόλοιπες δεν θέλησαν να γίνει γνωστή η υποψηφιότητά τους στην παρούσα φάση. Από τους 38 ενδιαφέρον για το πτητικό έργο εκδήλωσαν 13 εταιρίες, για την επίγεια εξυπηρέτηση 15 και για την τεχνική βάση 10. Οι 12 εταιρείες είναι: Athens Airways, Chrysler Aviation, Fouad Al Ghanim Group, MyAir, Qatar Airways, Sky Europe, SkyOne, Ellaktor, Goldair, Hellenic Cargo Group, Swissport και Iberia."

Πήγε πρόσφατα και ο Πρωθυπουργός στο Κατάρ, οπότε ίσως οι Άραβες να ενδιαφέρονται πραγματικά. Και γνωστός μου, που γνωρίζει τον γεωγραφικό χώρο εκεί κάτω, μου είχε πει πως το Κατάρ βρίσκεται σε καλύτερη κατάσταση από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, τουλάχιστον μεσο-μακροπρόθεσμα.

Για να δούμε, άντε να κλείνει και αυτή η εκκρεμότητα.

Εγώ πάντως είχα διακόψει σχέσεις με Ολυμπιακή εδώ και πολύ καιρό, από τότε που ήμουν φοιτητής / εργαζόμενος στην Αγγλία. Κυρίως με πείραζε η αναστάτωση που προκαλούσαν οι αλλεπάλληλες απεργίες κλπ, και η απορία του εάν θα πετάξεις ή όχι. Και έτσι έγινα οπαδός άλλων εταιρειών.

Άντε να αλλάξει η ΟΑ προς το καλύτερο, να αρχίσουμε να την χρησιμοποιούμε ξανά.

Πηγή 1

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα