Up to Date in Greece

My thoughts on current affairs in and around Greece

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Blackberry & Gmail

Α, το αγαπημένο μου θέμα. Η τεχνολογία....

Πρόσφατα απέκτησα ένα blackberry curve, μέσω της δουλειάς μου, και έχω ενθουσιαστεί. Αν και αρκετά πλατύ, εντούτοις παραμένει συμαζεμένο για smartphone, με ένα πλήρες qwerty πληκτρολόγιο (αρκεί να μην έχετε παχουλά δάχτυλα) και πολλές πολλές δυνατότητες.

Χθες εγκατέστησα το gmail application στο blackberry. Κατέβασα δηλαδή από το site του google το πρόγραμμα που μου επιτρέπει να έχω πρόσβαση στο gmail λογαριασμό μου. Και όχι απλώς μέσω του browser, αλλά μέσω ιδιαίτερης εφαρμογής, η οποία με εντυπωσίασε πάρα πολύ. Σαν να κάθομαι στο desktop μου, έτσι αισθάνομαι! Έχω όλα μου τα emails (μαζί με contacts κλπ) σε αυτή την μικρή οθόνη του blackberry. Και ας μου λένε από τη δουλειά πως είναι ακριβό το internet μέσω blackberry (μέσω vodafone δηλαδή).

Δεν θα έγραφα βεβαίως αυτή την ανάρτηση για να εκφράσω τον παιδιάστικο αυτό ενθουσιασμό μου για το νέο μου gadgetακι (ίσως αύριο μου περάσει). Σου έχω αγαπητέ αναγνώστη πιο ζουμερά νέα.

Η google πρόσθεσε δυνατότητα voice chat και video chat στο gmail. Τώρα μπορεί κανείς αντί απλώς να κάνει chat με text μηνύματα να μιλάει πραγματικά με τον συνομιλητή του, αλλά επίσης και να τον βλέπει.

Η είδηση αυτή είναι σπουδαία. Αφενός το gmail αρχίζει και μπαίνει σε χωράφια άλλων εταιρειών (βλέπε skype), αλλά πλέον προσφέρεται σε ένα μεγαλύτερο ακόμα αριθμό χρηστών η δυνατότητα για voice and video chat.

Αλλά και πάλι δεν είναι αυτός ο λόγος που έκανα αυτή την ανάρτηση. Οι προεκτάσεις της κίνησης της google να προσφέρει voice and video chat είναι τεράστιες. Τι είπα νωρίτερα; Πως έβαλα το gmail app στο blackberry μου. Σύντομα λοιπόν θα ενσωματώσουν και σε αυτή την εφαρμογή τις νέες αυτές δυνατότητες. Και τότε θα μπορεί ο καθένας να κάνει video chat με τα gmail contacts του από το κινητό του!!! (αρκεί μονάχα η φωτογραφική μηχανή και η οθόνη του κινητού να κοιτάνε προς την ίδια μεριά, ώστε συγχρόνως να βλέπεις και να σε βλέπουν)

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα