Up to Date in Greece

My thoughts on current affairs in and around Greece

Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Γελοίοι Σουηδοί

Ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων, αλλά τους χρειάζεται βρίσιμο...

Γελοίοι Σουηδοί. Αυτή είναι η χώρα που "θαυμάζουμε"; Αυτοί είναι οι Βορειο-Ευρωπαίοι με υψηλό βιοτικό επίπεδο και κατανόηση προς τα προβλήματα των συνανθρώπων τους; Αυτοί είναι που είχαμε ως μοντέλο κοινωνίας; Αυτοί οι "Βίκινγκ"; Αυτοί οι απολίτιστοι; Αυτοί οι γελοίοι;

Γιατί αυτές οι δηλώσεις αγαπητέ αναγνώστη; Έχω βγει έξω από τα ρούχα μου! Μα είναι συμπεριφορά αυτή; Ακούστε ... "Υπάλληλοι σούπερ μάρκετ δηλητηρίαζαν τρόφιμα για να μην τα πάρουν άστεγοι"

Κακομοίρηδες άστεγοι (και φανταστείτε τις θερμοκρασίες στη Σουηδία, και θα καταλάβετε το πρόβλημα των αστέγων εκεί) πήγαιναν σε ένα κατάστημα Lidl, έψαχναν τους κάδους απορριμάτων, αναζητώντας τρόφιμα για να φάνε και να ζήσουν. Και οι απολίτιστοι υπάλληλοι του Lidl, επειδή προφανώς τους ενοχλούσε η παρουσία των πεινασμένων αστέγων, αποφάσισαν να ρίχνουν τοξικά απορρυπαντικά στους κάδους μαζί με τα τρόφιμα που πέταγαν (προφανώς ληγμένα τρόφιμα), ώστε να αποθαρρύνουν τους αστέγους, και να τους αναγκάσουν να μην ξαναέρθουν (ή να καταλήξουν μια και καλή σε κάνα νοσοκομείο).

Ακούστε σκεπτικό. Οι άνθρωποι είναι άστεγοι. Είναι πεινασμένοι. Έχουν όλα τα κακά της μοίρας τους. Και εσύ αντί να τους προσφέρεις μια μπουκιά φαί (έστω, ληγμένα τρόφιμα), αποφασίζεις και να μην τους δώσεις το φαί και να τους δηλητηριάσεις. Δηλαδή, πόσο μ***κες είναι.

Γιατί ρε ηλίθιε Βίκινγκ να μην φάει ο άστεγος τα τρόφιμα που εσύ πετάς; Δεν είναι κρίμα; Άστον να φάει! Για να μην πω πως κανονικά τέτοιες αλυσίδες σουπερμάρκετ έπρεπε να οργανώνουν συσίτιο και να δίνουν στους αστέγους το φαί με οργανωμένο τρόπο.
Πρέπει ρε απολίτιστε Βίκινγκ να τους δηλητηριάσεις και από πάνω; Δηλαδή πας με δόλο να τους αποτελειώσεις; Σου χαλάνε την ωραία εικόνα του μαγαζιού σου, της πόλης σου, της χώρας σου; Άντε ρε από δω, ανεγκέφαλε Σουηδέ.

Και ποιος έδωσε αυτή την εντολή; Να πετάνε δηλαδή τοξικά μαζί με τα τρόφιμα; Και κανείς από τους υπαλλήλους του Lidl δεν παραπονέθηκε; Εμένα, ρε, άμα μου έλεγαν να κάνω τέτοια πράξη θα πήγαινα στην αστυνομία να τους καταγγείλω. Δεν ντρεπόταν ο Σουηδός υπάλληλος του Lidl να δηλητηριάζει τον συνάνθρωπό του; Ντροπή!

Πάντως ευχαριστώ τους Σουηδούς γιατί μου ενισχύουν την εθνική μου υπερηφάνεια, χαίρομαι που είμαι Έλληνας. Μπορεί να είμαι κομπιναδόρος, αλλά δεν θα σκοτώσω τον συνάνθρωπό μου (μόνο θα τον κλέξω λίγο).

Απολίτιστοι Σουηδοί. Ουστ!

2 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Ele-Ni είπε...

Με σόκαρε αυτό για τους σουηδούς - είχα πάει πέρυσι κ έχω κ φίλους κ συναδέλφους. Είναι πολύ ευαίσθητοι άνθρωποι πάντως, υιοθετούν παιδάκια από Αφρική κλπ. Δεν ξέρω τι να πώ. Έχω δει Έλληνες να κλωτσάνε και να βασανίζουν ζώα.. μια από τα ίδια δεν είναι?

17 Νοεμβρίου 2008 στις 11:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Alexandros Pappas είπε...

Σοκαριστικό αυτό για τους Σουηδούς. Αλλά δεν πρέπει από ένα περιστατικό να γενικεύουμε, είναι μεμονωμένο περιστατικό, ας το τράβηξα εγώ λόγω ανάρτησης. Παντού υπάρχουν μ***κες. Ακόμα και Σουηδοί.

17 Νοεμβρίου 2008 στις 11:55 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα