Up to Date in Greece

My thoughts on current affairs in and around Greece

Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

Η Μοντέρνα Ζωή

Δεν ξέρω, βλέποντας την φωτογραφία αυτή αναρωτήθηκα.... Όταν κοιμάμαι, σκέφτομαι τους υπολογιστές; Μα και βέβαια όχι ... Ουφ, γλύτωσα, η ζωή μου δεν είναι έτσι.

Χμ, ίσως είναι χειρότερα....
Υπολογιστής και πολλές φόρες δύο υπολογιστές στη δουλειά μου. Δουλεύω συνεχώς πάνω σε υπολογιστή. Και τώρα, αυτή ακριβώς τη στιγμή δουλεύω πάνω σε ένα laptop.
Υπολογιστής και στο σπίτι. Ή μάλλον δύο. Ένας υπολογιστής για τα του internet, και ένας άλλος πιο ενισχυμένων δυνατοτήτων για όλα τα άλλα (και για παιχνίδια).
Δύο κινητά. Ένα προσωπικό και ένα για τη δουλειά. Μάλιστα αυτό της δουλειάς είναι ένα blackberry, μπορεί κανείς να το πει μίνι-υπολογιστή.
Υπολογιστής και στις διακοπές (πότε-πότε) για να μπορούμε να δούμε και καμιά ταινιά. Βέβαια, αυτά προ παιδιού, τώρα δεν υπάρχει χρόνος.
Υπολογιστής και στον ύπνο μου ... όχι βέβαια, ευτυχώς ... :)

Πάντως ας κανείς αναλογιστεί τι έχει συμβεί τα τελυταία χρόνια. Και δεν χρειάζεται να πας μακριά. Το 1993, πριν 15 χρόνια (ναι, είναι μακρυά, πως περνάει ο καιρός) ήταν η πρώτη φορά που είχα μπει internet και είχα ενθουσιαστεί που είδα μια ιστοσελίδα στην ιαπωνία. Ουάου....

Φαντάζεται κανείς που θα βρισκόμαστε σε 15 χρόνια από τώρα;
Υπολογιστές στο αμάξι, στα ρούχα, στις συσκευές του σπιτιού, στα τηλέφωνα, παντού.
Και εμείς συνεχώς καλωδιωμένοι, ζώντας μια virtual ζωή (π.χ. σαν αυτή του blogger), επικοινωνόντας με email και tweets.

Χμ, δεν ξέρω αν είναι χειρότερα, που είμαστε τόσο καλωδιωμένοι. Αλλά νομίζω είναι καλύτερα.
Σήμερα μίλησα σε conference call με κάτι Ινδούς, με την μητέρα μου που είναι διακοπές στα Γιάννενα, με έναν άλλο που είναι στο γραφείο της δουλειάς του που μου έστειλε και κάτι email, με έναν άλλο που ήταν καθ'οδόν στη δουλειά επί της πηγμένης Αττικής Οδού, με μια άλλη που δεν ξέρω και εγώ που ήταν, μου έστειλαν αρχεία για τη δουλειά, κανόνισα ηλεκτρονικά κάτι συναντήσεις, έστειλα υλικό στον προϊστάμενό μου που δεν ξέρω καν που είναι. Α, μόλις μου απάντησε.

Ρε παιδιά, κατηγορούμε τις ηλεκτρονικές συσκευές για αποξένωση. Μα τι λέτε τώρα, πιο παγκόσμιος πολίτης δεν είναι δυνατόν να αισθανθώ... Είμαι σε επαφή με όσους επιθυμώ, όπου και εάν βρίσκονται αυτοί, και μάλιστα πάσχω από υπερφόρτωση επαφών (too many people, not enough time).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα