Up to Date in Greece

My thoughts on current affairs in and around Greece

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Comic Book Films

H ανάρτηση απευθύνεται στο geek μέσα μας (όσοι από εμάς έχουμε, και το παραδεχόμαστε)...

Λοιπόν, η πλέον κατατοπιστική λίστα με ταινίες που πρόκειται να βγουν με θέμα κάποιον ήρωα από κόμικ. Η λίστα αναφέρει το κόμικ, το έτος που πρόκειται να βγει η αντίστοιχη ταινία, και μια σύντομη περιγραφή.

Οι ταινίες είναι 75! Εβδομήντα Πέντε!

Όπως διαπιστώνετε, οι ταινίες με σούπερ ήρωες πουλάνε καλά. Ποπ-κορν καταναλώνεται. Και οι πωλήσεις των DVD εκτοξεύονται.

Και οι ταινίες αυτές απευθύνονται και σε μεγάλο μέρος από τους λεγόμενους πειρατές (όχι της Καραϊβικής), αυτούς που κατεβάζουν παράνομα τις ταινίες μέσω internet.

Αυτό πρέπει να αποτελέσει και μια αφορμή για επαναπροσδιορισμό του οικονομικού μοντέλου του σύγχρονου σινεμά. Δεν έχω καμία διάθεση να δώσω 20€ (περίπου) για να πάω με τη σύζυγό μου να δω μια (επιεικώς) αδιάφορη ταινία, όπως είναι οι περισσότερες από αυτές που βγαίνουν. Δώστε μου ταινίες καλές, δώστε μου καλύτερες τιμές, και εγώ θα πάω. Ειδάλλως, θα συνεχίσω να κατεβάζω από το internet, και να βλέπω στην άνεση του σπιτιού, την ώρα που θέλω, και χωρίς να έχω κανένα να με ενοχλεί.

Πηγή (Den of Geek)

σ.σ. Συνοδευτική ανάρτηση, το Χόλιγουντ και η Ελληνική Μυθολογία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα